دیابتی با سطح کراتینین 6: آیا راه حل برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابتی با سطح کراتینین 6: آیا راه حل برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

دیابتی با سطح کراتینین 6: آیا راه حلی برای جلوگیری از دیالیز هر گونه راه حل برای جلوگیری از دیالیز "دیابتی با سطح کراتینین بالا 6. این یک ایمیل دریافت شده از صندوق پست الکترونیکی ما این است که وجود دارد، enfermedad-renal@hotmail.com، راه حل بیشتر به این سوال. و یا به، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین به صورت رایگان کمک مشورت کنید.

است این وضعیت رنج دیابتی سطح کراتینین آنقدر شدید 6 است؟

دیابت یک علت شایع اصلی بیماری کلیه و بیماری های ناشی از دیابت است بیماری کلیوی دیابتی نامیده می شود. این یک بیماری کلیوی پیشرونده با عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد. سطح کراتینین 6 بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است، این معنی است که کلیه خود را به شدت توسط قند خون در دراز مدت با کمتر از 50 درصد از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است.

به طور کلی، در صورتی که سطح کراتینین بیش از 4.7 mg / dl برای بیماری کلیوی دیابتی، شما را تشویق به دیالیز، که ممکن است به کاهش برخی از علایم شدید و کمک به پاک کردن خون. با این حال، هنگامی که شما شروع دیالیز، ممکن است شما را به آن را به طور منظم 3-4 بار در هفته، و دیالیز طولانی مدت خواهد شد برخی از عوارض جانبی جدی به شما شود. علاوه بر این، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به آن نیاز دارد به تکیه بر دیالیز در تمام طول زندگی خود را.

آیا راه حلی برای جلوگیری از دیابت دیالیز با کراتینین بالا nviel 6 وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، شما می توانید راه حل با در نظر گرفتن درمان های چینی ما برای بازگرداندن عملکرد کلیه است.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) در ترکیب با تکنولوژی مدرن، و کارشناسان ما را ساخته اند چندین درمان چینی مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، Maikang مخلوط، ادم درمان آلودگی خون درمان، و غیره

آن را در مورد خود شما مبتلا به دیابت و levelof کراتینین بالا 6 بستگی دارد، ما یک درمان چینی سیستماتیک با اتخاذ روش های درمانی مختلف چینی را. و این درمان ها در نظر گرفته شده برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه خود را به طور موثر بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا 6 را می توان از ریشه کاهش می یابد، و می تواند از پیشرفت آن را متوقف کند و جلوگیری از دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل کراتینین بالا 6 و بیماران دیابتی بدون دیالیز، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید مشورت دکتر آنلاین ما می تواند تمام کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: